Pafos Net

ΙΔΕΟΔΡΟΜΙΟ by ESSO Στέφανος Στεφάνου: Η ρητορική του μίσους ως το νέο κοσκινάκι μας

title image

*Αίφνης, τα εντός κοινοβουλίου κόμματα, ανακάλυψαν τη ρητορική του μίσους και πόσο αυτή, στο παράλληλο της κοινωνίας σύμπαν στο οποίο λαθροβιούν, μπορεί να εξυπηρετήσει τους σχεδιασμούς τους- οι οποίοι σχεδιασμοί είναι ούτως ή άλλως αδιάφοροι για την κοινωνία των μη κομματικών πολιτών.

*Το πόσο τα μέλη του κοινοβουλίου είναι αποκομμένα από την κοινωνία που τους επέλεξε να την εκπροσωπούν (sic), το πόσο οι θεσμικοί φορείς της Δημοκρατίας είναι ανύποπτοι στο τί ισχύει στην ίδια την κοινωνία, φαίνεται από το τζέρτζελο που συνεχίζεται εβδομάδες τώρα γύρω από την περιβόητο «ρητορική του μίσους». Με τους θεσμικούς φορείς να πιστεύουν, προφανώς, ότι η κοινωνία σοκάρεται και μόνο στο άκουσμα των τριών αυτών λέξεων- καλημέρα κι’ έφεξε νεράιδες μου.

*Μπορεί οι politically correct παράγοντες της ευνομούμενης μας δημοκρατίας να τρομάζουν και μόνο στο άκουσμα ότι κάποιοι δεν θεωρούν τη ρητορική του μίσους ως απειλή για τα ιερά και τα όσια. Και μπορεί η mainstream πολιτική βιομηχανία του τόπου να θεωρεί ότι θα ήταν καλό να υπάρχει μια σύγχρονη Μακρόνησος για τέτοιες απόψεις, αλλά ας ξυπνήσουν από τον ύπνο τους: Η ρητορική του μίσους συντροφεύει τον άνθρωπο από τα μικράτα του μέχρι το τέλος-εκτός αν μπει στη Βουλή, στις ηγετικές πυραμίδες των κομμάτων και στα κυβερνητικά δώματα, οπότε η πραγματική ζωή μπαίνει στη μαύρη τρύπα του παράλληλου πολιτικού χωροχρόνου.

*Ρητορική του μίσους είναι το μπούλινγκ με το οποίο μεγαλώνουν χιλιάδες παιδιά στα σχολεία, ρητορική του μίσους είναι και τα συνθήματα της εξέδρας, ρητορική του μίσους είναι και τα βέλη που εξακοντίζονται σε κοινοβουλετικά έδρανα και τηλεοπτικά πάνελ με κάθε ευκαιρία.

Ρητορική του μίσους είναι και τα συνθήματα των στρατώνων, ρητορική του μίσους είναι και τα χτυπήματα κάτω από τη μέση στις προεκλογικές περιόδους, ρητορική του μίσους είναι και τα αναθέματα κατά αλλήλων σε τραγωδίες που σημαδεύουν ένα τόπο.

*Τώρα τους έπιασε τους εκλεκτούς ο καημός για τη ρητορική του μίσους; Ναι, δεν γουστάρουν πολλοί πολίτες το ότι τους μάντρισε ο Ακιντζί, δεν γουστάρουν πολλοί να συνομιλούμε πια μαζί του κρίνοντας ότι μας ξεφτίλισε, δεν γουστάρουν πολλοί τις παραινέσεις για μια νέα αρχή.

Είναι αυτό ρητορική του μίσους; Και αν είναι, σιγά τα ωα- να μην κοινωνήσουμε αύριο.