Pafos Net

Παγωμάρα στο Pafos Aphrodite Festival για την (μη) διάθεση των εισιτηρίων.

title image

Χειρότερα και από τις πλέον απαισιόδοξες προβλέψεις, είναι τα πράγματα όσον αφορά στην προπώληση των εισιτηρίων για την φετινή όπερα. Η πολύ μικρή κίνηση των εισιτηρίων και τις τρεις μέρες του φεστιβάλ έχει προκαλέσει παγωμάρα και αμηχανία στους επιτελείς του θεσμού, οι οποίοι καταλήγουν σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του pafosnet στην δωρεάν παραχώρηση μεγάλου αριθμού από τα αδιάθετα εισιτήρια ώστε να αποφευχθεί ένα κάζο με άδειες κερκίδες στην διαφημιζόμενη ως σημαντικότερη πολιτιστική εκδήλωση της Κύπρου.

Η κατάσταση είναι σε ιδιαίτερα απογοητευτικά επίπεδα τις δύο τελευταίες μέρες, σύμφωνα με παραδοχή αρμόδιου λειτουργού στο pafosnet, ενώ την κατάσταση στην πρεμιέρα σώζει το γεγονός της έλευσης επισήμων, αλλά και το "life style" που συνοδεύει την παράσταση. Ακόμη και στην επίσημη πρώτη ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, είναι φέτος η μοναδική φορά στα 12 χρόνια του θεσμού που αδιάθετα εισιτήρια θα υπάρχουν προς διάθεση ακόμη και λίγα λεπτά πριν την έναρξη της παράστασης.

Η διαφαινόμενη οικονομική αποτυχία και του φετινού θεσμού δημιουργεί, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του pafosnet, μια ισχυρή τάση μεταξύ των μελών του Pafos Aphrodite Festival Ltd βάσει της οποίας θα πρέπει άμεσα να επανακαθορισθούν οι στόχοι και οι ενέργειες του φορέα. Η κατατρύλα του ενδιαφέροντος του κοινού που αποτυπώνεται και στην διάθεση των εισιτηρίων, επισημαίνουν οι υποστηρικτές της τάσης αυτής, δεν είναι απλώς απότοκο της οικονομικής κρίσης που καθιστά απαγορευτικό για μεγάλο μέρος του πληθυσμού ένα εισιτήριο των 70, 50 ή 40 ευρώ, αλλά και της σταδιακής έκπτωσης ποιότητας του θεσμού.

opera-pafou

"Αν ξεκινάς φέροντας στην Πάφο παγκόσμια ηχηρά ονόματα όπως τα Μπολσόι και το Μαριίνσκι, δεν γίνεται να καταλήγεις με σχήματα δευτεροκλασάτα επειδή είναι οικονομικώς συμφέροντα", παρατηρούν. "Θα πρέπει να επανακαθορισθούν στόχοι και δυνατότητες, πολύ περισσότερο που η οικονομική και οργανωτική αποτυχία της φετινής εκδήλωσης θα χρησιμοποιηθεί προφανώς από όσους πολεμούν εδώ και χρόνια τον θεσμό λόγω της πολύ μεγάλης συνεισοφοράς του κράτους.

Δυστυχώς, η κρίση θα χρησιμοποιηθεί ως μια πρώτης τάξης ευκαιρία και από το κράτος για να ξεφορτωθεί το "βαρύ χρέος" που θεωρεί ότι φορτώθηκε με την όπερα".